Citymarketing en Citybranding I Sint-Katelijne-Waver
Groene, gezellige en levendige gemeente, waar je landelijk kan wonen en waar samenhorigheid en beleving centraal staan
Een imago dat het merkkernconcept 'tuin' uitstraalt
Klant: gemeente Sint-Katelijne-Waver
Activiteiten:
Logo / Baseline / Huisstijl
Nieuw imago
De huisstijl van Sint-Katelijne-Waver was aan vernieuwing toe.
Aan Erinas werd de opdracht toevertrouwd om de 'groene' gemeente een nieuw verfrissend kleedje aan te trekken.
3 speerpunten
Sint-Katelijne-Waver als een actieve, levendige gemeente met tal van activiteiten voor diverse doelgroepen. Elke doelgroep kan zich naar zij of haar mening op een zinvolle manier ontplooien en zich uitleven binnen de (eigen) gemeente.
In Sint-Katelijne-Waver is het fijn om te wonen, heerst er een thuisgevoel. Je kan je gehele levenscyclus in Sint-Katelijne-Waver wonen, in elke levensfase is het er goed om te wonen. Ook het samenhorigheidsgevoel, je verbonden voelen met andere inwoners en de aanwezigheid van voldoende voorzieningen en faciliteiten dragen bij tot het thuisgevoel.
Sint-Katelijne-Waver is een ondernemende gemeente en is gekend om haar ‘harde werkers’. Waar de wil leeft om te investeren in de toekomst en inspanningen te leveren om mensen in eigen streek tewerk te stellen en haar troeven ook te valoriseren.
Merkconcept
Sint-Katelijne-Waver als een ‘tuin’ , als een vruchtbare grond waar ideeën kunnen groeien, in de letterlijke en figuurlijke betekenis van het woord 'groeien'. Een beloftevolle positionering die niet beter gevat kan worden dan in de vivante baseline: vol van leven.
Spreekt de branding van Sint-Katelijne-Waver jou aan?
Is jouw stad, gemeente of organisatie toe aan een update van identiteit en imago via een nieuwe branding? Je bent hier aan het juiste adres.